Kako ubrzati indeksiranje strana na guglu

guglAutoritet nekog sajta gradi se pre svega kvalitetnim i mnogobrojnim dolaznih linkova koji su uejdno i pokazatelj kvaliteta određenog sajta i njegovog sadržaja. Svaki link sa nekog drugog spoljašnjeg sajta predstavlja jedan „glas“ za vaš sajt.Ukoliko neki jaki linkovi linkuju na sadržaj sajta, sajt i njegov sadržaj vrlo brzo će biti indeksovani. Kako bi drugi sajtovi linkovali na sadržaj vašeg sajta, neophodno je da njegov sadržaj bude veoma kvalitentan, originalan, izdvajajući se od svega onoga što nude drugi sajtovi.

Svi internet pretraživači poput Gugla i drugih, mnogo brže indeksiraju sajtove koje su već dostigle autoritet za razliku od novih sajtova koji veoma često imaju problem sa indeksiranjem sadržaja kada je u pitanju brzina.

Autoritet nekog sajta gradi se pre svega kvalitetnim i mnogobrojnim dolaznih linkova koji su uejdno i pokazatelj kvaliteta određenog sajta i njegovog sadržaja. Svaki link sa nekog drugog spoljašnjeg sajta predstavlja jedan „glas“ za vaš sajt.Ukoliko neki jaki linkovi linkuju na sadržaj sajta, sajt i njegov sadržaj vrlo brzo će biti indeksovani. Kako bi drugi sajtovi linkovali na sadržaj vašeg sajta, neophodno je da njegov sadržaj bude veoma kvalitentan, originalan, izdvajajući se od svega onoga što nude drugi sajtovi.

index

Ipak, najbolji i najsigurniji način da vaš sadržaj brzo uđe u indekse Gugla je da bude kvalitetan i linkovan sa što više kvalitetnih sajtova.

Kako bismo ubrzali indeksovanje stranice na Guglu, autor sajta može da napravi mapu svih stranica na sajtu, te da iste prosledi Guglu prekoo Google Webmaster Tools alata, jer na ovaj način nudimo informaciju Guglu o svemu što ima na sajtu. Za indeksovanje ipak je neophodno da Gugl pogleda mapu sajta, te tako poseti ponuđeni sadržaj.

Postoje i Guglove stranice na koje možemo dodati svaku stranicu pojedinačno, a na taj način sadržaj će biti trenutno indeksovan. Nedostatak je što nije baš jednostavno svaki put ponavljati proces kada želimo da objavimo nešto novo, i što je to u nekim slučajevima nemoguće kao što su sadržaji koji se automatski generišu.

Prema novijim istraživanjima dokazano je da postoji korelacija između Gugla i društvenih mreža i rangiranja na Guglu. Odnosno, ukoliko podelite sadržaj na Gugl mreži, povećavate šansu da bude indeksovan.

Isto tako, značajnu pomoć pružaju i RSS fidovi koji su automatski implementirani u CMS platforme kao što su WordPress, Joomla, i dr. Ukoliko tek započinjete sa pravljenjem sajta, nemojte ih zaobilaziti. U RSS feed moguće je da se uključi deo koda koji će obavestiti RSS habove o novom sadržaju. Isto tako, ovi habovi su povezani sa Guglom, pa gotovo trenutno isti obaveštavaju o sadržaju koji je tek objavljen. Takođe, implementacija ovog protokola jue veoma jednostavna.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *